android
Go Back   abi>>forums > Search Forums

Sponsored Results:





Showing results 1 to 25 of 34
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: rown10
Forum: Sansa e200 Rockbox 10-24-2009, 04:11 PM
Replies: 11
Views: 2,141
Posted By rown10
gotta try this beast out.

gotta try this beast out.
Forum: Sansa e200 Rockbox 10-24-2009, 04:07 PM
Replies: 7
Views: 1,314
Posted By rown10
i always thought that e200R models fail with...

i always thought that e200R models fail with rockbox.
Forum: Sansa e200 Firmware 10-24-2009, 04:03 PM
Replies: 3
Views: 1,391
Posted By rown10
yup ,have fun with rockbox :D

yup ,have fun with rockbox :D
Forum: Walkman S Series 10-24-2009, 03:53 PM
Replies: 4
Views: 1,873
Posted By rown10
is it actually good player in general?

is it actually good player in general?
Forum: Walkman E Series 03-01-2009, 12:08 PM
Replies: 4
Views: 3,234
Posted By rown10
got the same problem, i just change up song and...

got the same problem, i just change up song and enjoy :D
Forum: Walkman E Series 01-31-2009, 05:53 PM
Replies: 26
Views: 14,851
Posted By rown10
wooh my NWZ-E436F volume is loud enough , got no...

wooh my NWZ-E436F volume is loud enough , got no issue on mine tho.
Forum: Sansa e200 Firmware 12-11-2008, 12:06 PM
Replies: 145
Views: 67,090
Posted By rown10
changed back to 02.24 , coz the 0.3 was buggy as...

changed back to 02.24 , coz the 0.3 was buggy as shit with all the album art and other problems i better use normal stable fw. i dont suggest to use it ppl , its just pain.
Forum: Sansa Clip / Clip+ / Clip Zip 12-11-2008, 11:57 AM
Replies: 105
Views: 162,858
Posted By rown10
awesome , gonna get the latest tho.

awesome , gonna get the latest tho.
Forum: Sansa e200 Firmware 11-13-2008, 01:31 PM
Replies: 3
Views: 2,135
Posted By rown10
works 100% , if u do it right , was using 03.01...

works 100% , if u do it right , was using 03.01 for some time but hated the album art bug :) so back to 02.24
Forum: Sansa e200 General 11-13-2008, 01:20 PM
Replies: 24
Views: 2,052
Posted By rown10
i own one and im proud , coz it still great...

i own one and im proud , coz it still great player :D
Forum: Sansa Fuze 10-11-2008, 03:21 AM
Replies: 5
Views: 1,937
Posted By rown10
well its totally black fuze here in europe :D ,...

well its totally black fuze here in europe :D , btw i was looking for silver one but none of my country internet shops were selling em :(
Forum: General MP3 Player / PMP Discussion 10-10-2008, 01:32 PM
Replies: 45
Views: 2,692
Posted By rown10
sansa fuze 8gb +8gb card :D is just for u ! and...

sansa fuze 8gb +8gb card :D is just for u ! and whats a SQ btw?
Forum: Sansa Fuze 10-10-2008, 01:21 PM
Replies: 5
Views: 1,937
Posted By rown10
Talking Sansa fuze and stuff !

I was reading all the good posts about Fuze:) , and i got excited.Like my e280 worked for me for 1,5 solid years and im pretty sure that im gonna love the new Fuze :p(not too new :rolleyes:)
...
Forum: Speakers 10-10-2008, 01:06 PM
Replies: 19
Views: 3,457
Posted By rown10
altec lansing 220 does the job :P

altec lansing 220 does the job :P
Forum: Sansa Fuze 10-08-2008, 02:21 PM
Replies: 6
Views: 3,829
Posted By rown10
w000t! Thanks for these fast answers , im totally...

w000t! Thanks for these fast answers , im totally gettin the fuze now :D
Forum: Sansa Fuze 10-08-2008, 02:06 PM
Replies: 6
Views: 3,829
Posted By rown10
Help MicroSD card - refresh database.

Im thinking of buyin Fuze so , i wanna know is it refreshing database everytime u turn on the fuze when the microsd card is inserted(like full 8gb card)?:confused:

Coz my e280 is refreshing all...
Forum: Sansa e200 General 10-08-2008, 01:08 PM
Replies: 9
Views: 1,012
Posted By rown10
it shouldt be dead in a year coz im using my e280...

it shouldt be dead in a year coz im using my e280 for 1,5 years and its still running well(im using it purely every school day :D ).
Forum: Sansa e200 H3Mod Themes 10-05-2008, 08:44 AM
Replies: 10
Views: 4,022
Posted By rown10
tyvm, iwanted that theme for some time :D

tyvm, iwanted that theme for some time :D
Forum: Sansa e200 Firmware 10-04-2008, 03:42 AM
Replies: 20
Views: 3,660
Posted By rown10
I cant download a thing from this homepage :mad:

I cant download a thing from this homepage :mad:
Forum: Sansa Clip / Clip+ / Clip Zip 10-03-2008, 09:42 AM
Replies: 5
Views: 3,475
Posted By rown10
tyvm guys for information ! :D

tyvm guys for information ! :D
Forum: Sansa Clip / Clip+ / Clip Zip 10-02-2008, 08:43 AM
Replies: 5
Views: 3,475
Posted By rown10
Help Sansa clip 4gb brightness after latest firmware update ?

Im thinking of buying Sansa clip 4gb or Sansa fuze 8gb.

So i have seen some pictures of comparing sansa clip 2gb brightness to 4gb clip brightness,but then i read that the new firmware :

29
...
Forum: Sansa e200 Firmware 09-29-2008, 11:22 AM
Replies: 10
Views: 4,404
Posted By rown10
use the 1.02.24 its tottaly cool "D

use the 1.02.24 its tottaly cool "D
Forum: Sansa e200 Hacks & Mods 09-29-2008, 11:20 AM
Replies: 27
Views: 5,232
Posted By rown10
nice thnking ppl , pimpin sansas rockz "D

nice thnking ppl , pimpin sansas rockz "D
Forum: Sansa e200 Hacks & Mods 09-29-2008, 11:17 AM
Replies: 63
Views: 14,850
Posted By rown10
looks Awesome :DD

looks Awesome :DD
Forum: Anythingbutiphone 09-28-2008, 11:45 AM
Replies: 496
Views: 47,291
Posted By rown10
Siemens A35 ...

Siemens A35
http://www.gsmprofile.com/phone/siemens/images/siemens-a35-3.jpg




Siemens C45
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41YS5V6D03L._SL500_AA280_.jpg
Showing results 1 to 25 of 34

 
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:53 PM.